امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | پلمب ۲۸۷ واحد صنفی و اداری متخلف در قشم

پلمب ۲۸۷ واحد صنفی و اداری متخلف در قشم

منتشر شده در ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۵
واحد

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حمید رضا بهزادی ضمن تقدیر از همکاری ادارات خصوصا دادستان شهرستان و اداره اماکن نیروی انتظامی در بازرسی های انجام شده گفت: از اسفند ماه و نخستین مورد مثبت در شهرستان، کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با همکاری فرمانداری، تعزیرات، شهرداری، اصناف منطقه آزاد، دامپزشکی، اداره صنعت و معدن و تجارت و بسیج به صورت شبانه روز بازرسی از واحد های صنفی، ادارات و اماکن عمومی را در دستور کار واحد سلامت محیط و کار شبکه قرار دادند.

وی افزود: در بازدید های صورت گرفته، از دو هزارو ۹۶۳ مرکز و اماکن  تحت پوشش، ۵۷۷  واحد بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر همکاری و تعامل بین بخشی خاطر نشان کرد: ۶ هزار و ۲۶۳ بازدید از بازرسی های انجام شده با همکاری سایر دستگاههای بوده است.

بهزادی در خصوص طرح مزین شده با نام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹ به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت، همزمان با کل کشور در شهرستان قشم با هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلبین مردمی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری، کاهش بستری، کاهش مرگ و میر و پوشش حمایتی از گروه های در معرض خطر با جدیت شروع شده است .

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *