امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
صفحه نخست | اجتماعی | پرستاران همواره برای صیانت از سلامت مردم در حال تلاش هستند

پرستاران همواره برای صیانت از سلامت مردم در حال تلاش هستند

منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲
روز پرستار

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه به مناسبت روز پرستار در پیامی افزود: پرستاران شریف ایران اسلامی در مقاطع مختلف اوج ایثار خود در راه خدمت به مردم را به منصه ظهور رسانده اند که دوران دفاع مقدس و همچنین دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، نمونه های بارزی از فداکاری های پرستاران را نمایانگر بوده است.

وی ادامه داد: طی نزدیک به دو سال اخیر با همه گیری ویروس کرونا، این پرستاران بزرگوار بودند که در خط مقدم مقابله با این ویروس، به پرستاری از بیماران مبتلا به کرونا پرداختند و در راه دفاع از سلامت مردم، شهدای بسیاری را تقدیم نمودند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت:امروز کنترل و مدیریت بیماری کرونا، علاوه بر واکسیناسیون حداکثری، مرهون تلاش شبانه روزی مجموعه فعلان در عرصه بهداشت و درمان به ویژه پرستاران است و برای کمک هرچه بیشتر به این عزیزان و قدردانی از آنها لازم است که همه ما همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همچنین تزریق واکسن را جدی بگیریم.

دوستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید مدافع سلامت و تبریک فرخنده سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری “سلام الله علیها” و روز پرستار به آحاد مختلف مردم به خصوص پرستاران بزرگوار استان هرمزگان، از تلاش های همه پرستاران تشکر و قدردانی  و توفیق روزافزون این عزیزان را آرزوکرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8712

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *