امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
صفحه نخست | اخبار قشم | ویزیت رایگان ۴۷۰۰ بیمار توسط در قشم

ویزیت رایگان ۴۷۰۰ بیمار توسط در قشم

اخبار :
منتشر شده در ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸

به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همچنین تا کنون ۱۱ قرارگاه محله محور با هدف کاهش آسیب های اجتماعی  در قشم ایجاد شده است.

محمد سالاری افزود: در طرح محرومیت زدایی نیز ۱۳ منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال ساخت است که سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از اعتبار این طرح توسط بسیج سازندگی تامین شده است و مابقی آن توسط خیران تامین می شود.

وی ادامه داد: در طرح هجرت نیز در شهریور ماه امسال و با همکاری آموزش و پرورش حدود ۷۵ نفر از دانش آموزدر قالب گروه های جهادی جهت کمک به بازسازی و تعمیر هفت مدرسه به نقاط مختلف جزیره اعزام می شوند.

سالاری تصریح کرد: تا ۲ هفته آینده با هدف تحقق مطالبات خبرنگاران شهرستان دفتر فضای مجازی و بسیج رسانه این شهرستان بازگشایی می شود.

مراسم ۱۲ تیر باید در محل واقعی آن برگزار شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: در سال های اخیر مشاهده می شود که مراسم یادبود شهدای ایرباس در ۱۲ تیر در نقاط مختلف برگزار می شود.

وی افزود: این برازنده استان هرمزگان و مسوولان این استان نیست و مطالبه ای که وجود دارد این است که همه مسوولان در محل اصلی آن یعنی در مجاورت جزیره هنگام برای ادای احترام به شهدای این حادثه حاضر شوند.

سالاری خاطرنشان کرد: موضوع آب برای غرب جزیره یک مساله ملی است و برای ورود به این مساله باید مطالبه به صورت ملی مطرح شود.

در پایان این نشست با لوح تقدیر از خبرنگاران تقدیر شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=628

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *