امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | وزیر ورزش و جوانان: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های ورزشی هرمزگان اختصاص یافت

وزیر ورزش و جوانان: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های ورزشی هرمزگان اختصاص یافت

منتشر شده در ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶
ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، سید حمید سجادی روز پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم در محل فرمانداری بندرخمیر با اشاره به خواسته مردم بندرخمیر در خصوص ایجاد ورزش های تالابی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع، این مهم مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی بیان داشت:  بندرخمیر یک شهر گردشگری است که با داشتن تالاب بین المللی خورخوران با سرمایه گذاری دراین بخش می توانیم به کسب و کار رونق دهیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: ورزش زورخانه ای نیز که یک ورزش ایرانی و اصیل است، می تواند درشهرهای تالابی هرمزگان برگزار شود و در حوزه جذب گردشگر نیز بسیار موثر باشد.

به گفته ی سجادی، ورزش زورخانه ای توام با یاد خدا و ذکر اهل بیت(ع) است که ورزشکار با وضو به گود آن وارد می شود و به طور اطمینان این ورزش ظرفیت معرفی به عنوان ورزشی سنتی و اصیل ایرانی را به جهان دارد.

نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستان بندرخمیر خطاب به مردم این منطقه گفت: تک تک مسائل و مشکلات و خواسته های شما را به گوش رییس جمهور خواهم رساند و از این بابت خیالتان راحت باشد.

سید حمید سجادی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری در سفراستانی هیات دولت به استان هرمزگان صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به بندرخمیر با به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و در جمع اقشار مختلف مردم این منطقه حضور یافت.پ

دراین نشست امام جمعه بندرخمیر، امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان،  فرماندار وجمعی از  نمایندگان کشاورزان، فرهنگیان، لنج داران، نماینده گروه های جهادی، صیادان، بانوان، ورزشکاران ، مرزنشینان ، شهرداران بندرخمیر ، رویدر ، بندرپل ، معادن گچ ، به بیان مسائل و مشلات خود پرداختند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس هرمزگان شد و مورد استقبال، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار هرمزگان درخصوص سفر رییس جمهور به این استان گفت:۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

 مهدی دوستی افزود: دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری هرمزگان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به هرمزگان است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان، میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی در بندرعباس برای پاسخگویی به درخواست های مردم راه‌اندازی شده است و کارشناسان استانداری هرمزگان و نهاد ریاست جمهوری درخواست‌های مردم را جمع‌آوری و بررسی می‌کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *