امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ورود روزانه بیش از ۵۰۰ گردشگر نوروزی به جزیره لارک

ورود روزانه بیش از ۵۰۰ گردشگر نوروزی به جزیره لارک

منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲
جزیره لارک

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، محمد محمد حسینی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قلعه پرتغالی‌ها و ساحل رنگین کمان بیشترین بازدیدها را در این جزیره به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: میزان حضور میهمانان نوروزی در جزیره لارک از یک تا پنج روز ثبت شده که این امر باعث شد تا علاوه بر کمپ‌ پارک دهیاری و ۲ اقامتگاه بومگردی، ساکنان نیز خانه‌های خود را برای اقامت در اختیار گردشگران قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم تصریح کرد: پخت‌و پزهای محلی، بیرون‌برها و مغازه‌داران رونق و نشاطی امید بخش را در جزیره لارک رقم زده و شادی و رضایت در چهره و کلام ساکنان موج می زند.

محمد حسینی زمان تردد به جزیره لارک را در ساعت های ۸ و ۸:۳۰ صبح و ۱۶ و ۱۶:۳۰ عصر اعلام و اضافه کرد: با پیگیری فرمانداری و هماهنگی بنیاد علوی، تردد در ایام نوروز، همه روزه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برقرار است.

فرماندار قشم ضمن اعلام رضایت از رونق کسب و کار و معیشت ساکنان در ایام نوروز و رضایتمندی آنان از مشاغل ایجاد شده به دلیل ورود گردشگران، از بخشدار خواست تکمیل زیر ساخت‌ها را با جدیت و سرعت پیگیری کند.

وی در سفر به لارک از مرکز جامع سلامت روستایی این جزیره یکصد و پنجاه خانواری هم بازدید و پس از بازدید نقاط مختلف این جزیره با مردم دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید بدون تشریفات فرماندار شهرستان قشم از جزیره لارک با همراهی محمد جهین بخشدار مرکزی شهرستان انجام شد.

جزیر لارک با ۷۷ کیلومتر مربع وسعت و ۴۲۱ نفر جمعیت، در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی قشم و در دهانه تنگه هرمز قرار دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13122

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *