امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
صفحه نخست | اجتماعی | هیچ دارو ی کرونایی غیرمجاز از بیمارستان محمدی بندرعباس خارج نشده است

هیچ دارو ی کرونایی غیرمجاز از بیمارستان محمدی بندرعباس خارج نشده است

منتشر شده در ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹
دارو

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، روز یکشنبه دکتر حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: این موضوع ابتدا توسط دانشگاه به مراجعه ذیصلاح گزارش شده بود و متأسفانه این دارو ها پس از کشف به منظور نظرات کارشناسی، در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه قرار داده نشد.

وی ادامه داد: در نامه نگاری با رییس کل دادگستری استان ، شماره سریال دارو ها در اختیار این دانشگاه قرار گرفت تا کارشناسان مربوط بتوانند با توجه به آنها مبدأ خروج داروها را شناسایی کنند.

به گفته دکتر فرشبدی بررسی های کارشناسان غذا و داروی دانشگاه نشان داد هیچ کدام از دارو ها از داروخانه و انبار های دارویی متعلق به بیمارستان شهید محمدی خارج نشده و محل خروج آنها سایر بیمارستان‌های غیر دولتی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: این نکته نیز قابل ذکر است که فرد خاطی کارمند رسمی دانشگاه نبود و در حال گذراندن دوران طرح خود بود و همچنین دارای شغل دیگری نیز است.

دکتر حسین فرشیدی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همچنان تا مشخص شدن تمام جوانب و برخورد قانونی با متخلفین، پیگیر  موضوع است.
هفته گذشته خبر کشف داروهای کرونا از منزل یکی از کارمندان بیمارستلن شهید محمدی بندرعباس منتشر شد که بازتاب اجتماعی و رسانه ای زیادی داشت.

استاندار هرمزگان نیز طی پیامی از رییس کل دادگستری در این باره تشکر کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6802

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *