امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | هرمزگان با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

هرمزگان با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸
بسیج

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سرهنگ هدایت الله امیری روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج افزود: برنامه‌های بسیج از روز جمعه ۳۰ آبان‌ماه  با شعار (بسیج، معنویت و سلامت) آغاز و تا روز پنجشبه ششم آذرماه با شعار (بسیج، خدمت مومنانه وایثاگری) ادامه دارد.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج برپایی نمایشگاه دستاوردها وفعالیت‌های قرارگاه‌های تحول محلات است که بازدید آن هرشب ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه به صورت مجازی از سیمای مرکزخلیج فارس پخش می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: تقدیر از مدافعان سلامت و خانواده‌های شهدای سلامت درهرمزگان توسط مدیران قرارگاه‌های محلات از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

امیری ادامه داد: هرساله به مناسبت پنجم آذرماه نیز نمایش اقتدار بسیجیان در سطح استان هرمزگان برگزار میشد که امسال به خاطر وضعیت کرونایی امکان تجمع نیست و دراین روز رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم از سیمای مرکز خلیج فارس با بسیجیان صحبت میکنند.

وی گفت: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در حوزه راه سازی، آبرسانی، مسکن مددجویان واقشار نیازمندان، تهیه و اهدای ۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمنان، تولید محتوای کمک آموزشی درقالب پویش لبخند مهربانی به دانش آموزان، طرح میقات صالحین درقالب مجازی، رونمایی از کتاب آشنایی با قرارگاه های تحول محلات از دیگر برنامه های هفته بسیج درهرمزگان است.

جانشین فرمانده سپاه هرمزگان همچنین از برگزاری پویش نذر خون پیشکستونان جهاد و شهادت، پویش سلیمانی‌ها، جشنواره مجازی جهادگران علم وفناوری، رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مومنانه، جشنواره فرهنگی هنری، طرح ازدواج آسان جوانان، اهدای ۲۰۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند درقالب طرح جهادی کلاس مهربانی، شب شعر انقلاب وبسیج , تجلیل از خانواده شهدا بویژه شهدای عرصه سلامت در هفته بسیج خبرداد.

وی گفت: امروز در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی بیش از ۶۰۰ قرارگاه تحول محلات در سطح استان هرمزگان تشکیل شده که در تحول محلات و خدمت‌رسانی به مردم پیشگام هستند.

جانشین فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: امسال چهلمین ویکمین سالگرد بسیج مستضعفان است که بعد از چهاردهه از پیروزی انقلاب دستاوردهای بزرگی را برای نظام به همراه داشته و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نیز می‌توان با استعانت از شهدا و ادامه راه آن‌ها به مجموعه نظام و بسیج کمک کرد تا بتواند این راه را به خوبی ادامه دهد و زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی باشد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3800

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *