امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | هشدار دوباره/ شناسایی ۴ دانش آموز در خانواده فرد مبتلا به ویروس کرونا در کیش

هشدار دوباره/ شناسایی ۴ دانش آموز در خانواده فرد مبتلا به ویروس کرونا در کیش

منتشر شده در ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
دانش آموز

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از کیش، محمدرضا رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: روز گذشته چهار دانش آموز در خانواده فرد مبتلا به ویروس کرونا در جزیره کیش شناسایی شد.

وی گفت: نمی‌توان براساس علامت دار و یا بی علامت بودن دانش آموزان تصمیم برای بازگشایی مدارس گرفته شود چرا که گزارش‌هایی مبنی بر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی برخی دانش آموزان در مدارسی که مجوز بازگشایی اخذ کرده اند به مرکز توسعه سلامت کیش رسیده است.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: بیشتر مدارس سیستم تهویه و سرویس بهداشتی مناسبی ندارند.

دکتر رضانیا گفت: با توجه به شناسایی سویه جدید ویروس کرونا ” اُمیکرون ” در بیش از ۱۰ استان کشور تاکید شورای سلامت مبنی بر غیرحضوری بودن مدارس برای حفظ سلامتی دانش آموزان و خانواده‌ها است.

بسیاری از خانواده‌های هرمزگانی نیز در دو هفته اخیر در تماس با دفتر خبرگزاری فارس در استان هرمزگان خواستار غیرحضوری شدن مدارس در نقاط مختلف استان بدلیل شیوع همزمان تب دانگی، کرونا، سویه جدید دلتا و اومیکرون و روتاویروس هستند. رییس بیمارستان کودکان بندرعباس نیز به عنوان تنها بیمارستان کودکان هرمزگان و جنوب کرمان و جزایر از پر بودن تمام تخت‌های این بیمارستان در هفته گذشته خبر داده بود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9731

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *