امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
صفحه نخست | اجتماعی | هزینه رفت وآمد خودرو به قشم کاهش یافت

هزینه رفت وآمد خودرو به قشم کاهش یافت

منتشر شده در ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹
هزینه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا، علیرضا نصری ،روز جمعه در گفت و گو خبری گفت: با توجه به افزایش  هزینه نرخ کرایه حمل خودروهای عبوری در این بنادر در نهم بهمن ۱۳۹۹، برای جلوگیری از افزایش هزینه خانوار ساکنان جزیره قشم پیگیری های فراوانی صورت گرفت که به تصمیم فوق منجر شد.

وی ادامه داد: قشموندان با ثبت کد ملی در سامانه کارت شهروندی قشم و ارایه کد ملی در این اسکله‌ها می‌توانند به مانند قبل با هزینه ۳۲۰ هزار ریالی تردد کنند.

فرماندار قشم تصریح کرد: بومیان این جزیره نیز با ارایه کد ملی شامل این تخفیف می‌شوند و نیازی به ثبت‌نام در این سامانه ندارند.

وی با بیان اینکه افزایش هزینه‌های تردد برای ساکنان قشم منطقی نیست، تاکید کرد: این مصوبه در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ تنظیم و برای اجرا به سازمان بنادر و کشتیرانی ابلاغ و لازم الاجرا شده است.

پنجم بهمن‌ماه امسال نرخ کرایه حمل خودرو در اسکله لافت و پهل افزایش یافت که با پیگیری جدی این موضوع در کمتر از یک ماه این مصوبه برای ساکنان جزیره قشم لغو شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4473

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *