امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
صفحه نخست | اجتماعی | نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ ۵۰ درصد مددجویان شرق هرمزگان دچار فقر مطلق هستند

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛ ۵۰ درصد مددجویان شرق هرمزگان دچار فقر مطلق هستند

منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۱
شرق

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از هرمز،حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان جغرافیای استانی دارد اما کارکردهای آن ملی است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنایع،معادن، جزایر و سایر منابع این استان در تامین بودجه کشور نقش اساسی دارند، افزود: اما از این ظرفیت ها برای هرمزگان کمتر استفاده شده است.

رئیسی ادامه داد: ۱۰۰ درصد محرومیت با ضریب ۸ که بالاترین ضریب محرومیت در کشور محسوب می شود در استان هرمزگان است.

وی اضافه کرد:۹۰ درصد محرومیت با ضریب های ۶ و ۷ نیز در استان هرمزگان وجود دارد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۵۰ درصد مددجویان در حوزه شرق استان هرمزگان دچار فقر مطلق هستند.

رئیسی ادامه داد: بسیاری از مددجویان شرق هرمزگان یا سرپناه ندارند یا در فضای نامناسب به سر می برند و لازم است مسکن ممدجویان پیگیری شود.

وی اضافه کرد: موضوع بهداشت و درمان مددجویان باید حل شود و اگر مددجویان به درستی مورد حمایت قرار نگیرند نمی توانند وضعیت درمانی خود را پیگیری کنند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد ابتکار بی نظیر حضرت امام راحل بود، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با افزایش ۴۲ درصدی بودجه در اعتبارات سال جاری کمیته امداد کشور، حمایت های خوبی کرده است و انتظار داریم با یک نگاه عدالت محور نسبت به هرمزگان روبرو شویم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4876

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *