امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
صفحه نخست | اجتماعی | نماینده مجلس: سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰ در دست جوانان و بانوان است

نماینده مجلس: سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰ در دست جوانان و بانوان است

منتشر شده در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸
جوانان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا،احمد مرادی روز جمعه در گفت و گویی افزود: بانوان و جوانان باید با ورود به عرصه انتخابات چه در قالب کاندیدا و چه رای‌دهنده، کشور و مدیریت آن را در دست بگیرند تا شاهد تحول در عرصه مدیریتی کشور باشیم.

وی ادامه داد: در بحث شورای شهری و روستایی، حضور جوانان و اعتماد به آن‎‌ها می‌تواند تحولاتی را ایجاد کند تا با نیروی جوانی و تحرک و توان بیشتر به مشکلات شهرها و روستاها بپردازند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم تصریح کرد: هرکجا که کار به جوانان سپرده شد، شاهد رشد و شکوفایی بودیم و این امر در تحریم‌ها و خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه‌ها مشهود است.

مرادی اظهار کرد: به لطف تلاش جوانان، در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و هسته‌ای، رشد و توسعه بسیاری را در کشور شاهدیم که باعث کم شدن وابستگی ما به سایر کشورها شده است.

حضور مردم در انتخابات پرشور خواهد بود

نماینده مردم هرمزگان گفت: مردم به موضوع انتخابات نگاه ویژه دارند و و با شرکتی پر شور در انتخابات نشان می‌دهند که برخی مشکلات نمی‌تواند اقتدار ملی را در نظر آنان کم اهمیت کند.

وی افزود: با حضور حداکثری مردم، آینده روشنی پیش روی جامعه قرار می‌گیرد.

مرادی ادامه داد: منتخبان و رای‌دهندگان باید به تعهدات خود در قبال نظام و کشور پایبند باشند و پس از انتخاب به تعهد و شعارهای خود جامه عمل بپوشانند.

اشتغال و معیشت دو موضوع اساسی انتخابات پیش رو است

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم گفت: هر کسی که بتواند با برنامه‌ریزی برای مشکل معیشت و اشتغال راهکار ارایه دهد، در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز است.

وی افزود: برای حل این مشکلات صرف وقت و انرژی لازم است و شعار بدون عمل نمی‌تواند راه حل باشد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5226

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *