امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | نمایش ویژه فیلم کودک و نوجوان در آخرین شب اتوسینمای قشم

نمایش ویژه فیلم کودک و نوجوان در آخرین شب اتوسینمای قشم

منتشر شده در ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸
سینما

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ مرتضی شیخ زاده با اشاره به استقبال قابل توجه مردم از طرح اتوسینما به ویژه کودکانی که همراه خانواده از این برنامه فرهنگی بازدید داشتند، اضافه کرد: شنبه شب (۱۸ مردادماه) و نمایش فیلم تورنا۲ ویژه کودک و نوجوان برنامه پایانی جشنواره سینمایی عید تا عید خواهد بود.

وی ادامه داد: جمعه شب (۱۷ مردادماه) همزمان با مناسبت عید سعید غدیر خم گردهمایی خودرویی علویون جزیره قشم پیش از اکران فیلم سینمایی طرح اتوسینما برگزار گردید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردگشری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پخش پیام مشترک امام جمعه شهرستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت فرارییدن عید غدیرخم، مولودی خوانی، قرائت بیانیه نماینده هیئات مذهبی قشم از نمایش گر اتو سینما و همچنین برگزاری مراسم نورافشانی بخشی از برنامه های گردهمایی علویون جزیره قشم در شب عید غدیر بود.

به گفته شیخ زاده؛ در این مراسم پرچم متبرک حرم حضرت علی (ع) توسط نمایندگان هیات های مذهبی شهر قشم در بین خودروهای حاضر گردانده شد و حاضرین با شور و شوق قلبی به آن ادای احترام کردند.

وی افزود: در حاشیه این مراسم و با استقبال خوبی که از واحد انتقال خون سیار مستقر در سایت سینما دریا و طرح اتو سینما صورت گرفت، ۱۶ واحد خون از اهداکنندگان دریافت شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با قدردانی از مردم خونگرم و مهربان جزیره قشم در همراهی با طرح اتو سینما، خاطرنشان کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته در آینده ای نزدیک برنامه های فرهنگی و هنری از این دست را پیش رو خواهیم داشت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2570

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *