امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | میناب به پزشکان بیشتری نیاز دارد/ سیل اخیر یک امتحان برای مسؤولان است

میناب به پزشکان بیشتری نیاز دارد/ سیل اخیر یک امتحان برای مسؤولان است

منتشر شده در ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۰
پزشکان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: دانشکده پزشکی حق مردم میناب است چرا که این شهرستان در موقعیتی کلیدی در سواحل مکران و در محل تلاقی چندین شهرستان مهم هرمزگان و جنوب استان کرمان است و از سوی دیگر از مشکلات عمیق بهداشتی و درمانی نیز رنج می‌برد.

وی افزود: میناب به پزشکان بیشتر و تجهیزات و امکانات بیشتری نیاز دارد تا بتواند هم نیازهای خود را رفع کرده و هم خدمات مناسبی به شهرهای پیرامونی خود ارائه کند.

امام جمعه میناب با بیان این که اکنون سلامت یکی از مهم‌ترین نیازهای هر جامعه انسانی است، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در کارهای جهادی سابقه خوبی دارد و انتظار ما این است که در حرکتی جهادی، دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان به مرکزیت میناب تصویب و ابلاغ شود تا مردم بتوانند از خدمات هرچه بیشتری برخوردار شوند و نیروی ماندگار بومی متخصص تربیت شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی از سیل اخیر در منطقه شرقی هرمزگان وبخصوص در میناب از امتحانی الهی برای مسؤولان یاد کرد و بیان داشت: خسارات زیادی به مردم در اثر سیل اخیر وارد شده به طوری که ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت به شهرستان میناب وارد شده و دولت در این زمینه وظیفه دارد تا با حمایت از مردم، امکان بازگشت به شرایط عادی فراهم شود.

وی با بیان این که بسیاری مسؤولان میناب در این بحران نمره قبولی گرفتند و با دلسوزی کنار مردم ایستادند و کمک کردند و باید دلیل کم‌کاری برخی دیگر نیز بررسی شود تا در بحران‌های آینده جلوی آن گرفته شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10113

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *