امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
صفحه نخست | اخبار قشم | موتور قایق ۸ میلیاردی در قشم توقیف شد

موتور قایق ۸ میلیاردی در قشم توقیف شد

منتشر شده در ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷
موتور

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از تسنیم،سرهنگ مجتبی راست خدیو در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره ی کشف موتور قایق قاچاق به ارزش ۸ میلیارد،  اظهار داشت: نیروهای پلیس آگاهی این شهرستان در پی دریافت اطلاعاتی در مورد قاچاق کالا در یکی از روستاهای جزیره قشم، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام شدند و در زمان گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با متوقف کردن یک خودرو وانت موفق به کشف یک دستگاه موتور قایق ۳۵۰ اسب بخار به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ارزش موتور قایق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان قشم معرفی شد.

راست خدیو از همکاری مردم خدب شهرستان قشم با خادمان نیروی انتظامی به عنوان مهمترین عامل مقابله با اقدامات خلاف قانون نام برد و اظهار امیدواری کرد که با تقویت هرچه بیشتر این ارتباطات شاهد تقویت امنیت در این منطقه از میهن اسلامی باشیم.

وی همچنین خطاب به افرادی که قصد دارند از مسیر خلاف قانون و یک‌شبه به مال و‌ منال برسند، تصریح  کرد: با وجود نیروهای تامین کننده امنیت، متخلفان بدانند که بار کج هیچوقت به مقصد نمی‌رسد و بهتر است با روی آوردن به مشاغل قانونی و آبرومندانه و‌ کسب روزی حلال، زندگی خودشان را اداره کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4816

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *