امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹
صفحه نخست | اجتماعی | مواد اولیه واحد های روی استان هرمزگان به سرعت تامین می‌شود

مواد اولیه واحد های روی استان هرمزگان به سرعت تامین می‌شود

منتشر شده در ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۵
واحدهای

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از  تسنیم از بندرعباس، مشکلات واحد های روی بندرعباس و قشم در نشستی با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت مورد بررسی قرار گرفت.  

این نشست که عصر امروز با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و مدیران شرکت‌های روی استان با سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن وتجارت صورت گرفت، به بررسی مشکلات واحد های روی استان پرداخته شد.  

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهار داشت: شرکت تولیدروی بندرعباس و شرکت ذوب و احیا روی قشم از واحد های تولید کننده شمش روی مستقر در این استان هستند.

خلیل قاسمی افزود: شرکت روی بندرعباس با ظرفیت اسمی ۱۸ هزار تن و شرکت ذوب و احیاءروی قشم با ظرفیت ۲۴ هزار تن در سنوات اخیر در تخصیص سهمیه مواد اولیه با روند کاهشی مواجه بودند.

وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست پرداخت و بیان داشت: مقرر شد به قید فوریت مواد اولیه به شرکتهای روی مستقر در استان تخصیص داده شود.

قاسمی ضمن اشاره به اهمیت حفظ تولید و اشتغال واحدهای صنعتی روی در استان، افزود: تخصیص یک واحد معدن خاک روی در استان‌هایی که ظرفیت این نوع ماده معدنی را دارند، برای کارخانجات روی استان هرمزگان از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد تا پس از بررسی این امر صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6936

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *