امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
صفحه نخست | اقتصادی | ممانعت از قاچاق سوخت در هرمزگان

ممانعت از قاچاق سوخت در هرمزگان

منتشر شده در ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۵
ممانعت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سردار “حسین دهکی” در  تشریح خبر ممانعت قاچاق، اظهار داشت: مرزبانان شهرستان میناب پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت (به وسیله مشک های پلاستیکی) در سواحل شهرستان میناب، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ گشت دریایی این یگان را به محل اعزام کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی در سواحل سیریک و کوهستک شناورهای قاچاقچیان را مشاهده و جهت بررسی بیشتر فرمان ایست صادر کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: قاچاقچیان که با مشاهده مرزبانان غافلگیر شده بودند، برای فرار از چنگال قانون اقدام به بریدن طناب مشک ها که به شناورها متصل بوده کردند و از محل متواری شدند.

سردار دهکی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی محل، ۴ عدد محفظه پلاستیکی حاوی ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف سوخت قاچاق در عملیات جداگانه دیگر در جزیره قشم، تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مرزبانان جزیره قشم موفق به کشف ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل، توقیف یک فروند شناور متخلف و غیر مجاز و دستگیری ۴ متهم شدند.

سردار دهکی با اشاره به کشف ۹۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت در مجموع، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله های کشف شده را ۲۷۲ میلیون ریال برآورد کردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4423

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات