امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
صفحه نخست | اجتماعی | معلم هرمزگانی زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد

معلم هرمزگانی زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد

منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۹
معلم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ این معلم برای شادی روح برادرش که به تازگی به علت نارسایی قلبی درسن ۳۰ سالگی فوت شئ، برای تسلی خاطر و آرامش وی هزینه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد را به ستاد دیه استان پرداخت کرد.

این معلم نیکوکار سال گذشته نیز۵۰ میلیون ریال نذر سفر زیارتی کربلای خود را به آزادی یک زندانی غیرعمد در هرمزگان اختصاص داد.

درویشی می‌گوید: شروع این کار را خود برادر مرحومم در سال گذشته در خانواده زده بود و با صحبت‌هایی که در محافل خانوادگی انجام می‌داد ما را برای این کار ترغیب می‌کرد.

وی بیان داشت: بعد از مرگ ناگهانی برادرم نیز چون خود آن مرحوم علاقه فراوانی به این کار خیرخواهانه داشت، تصمیم گرفتیم تا برای شادی روح ایشان، اقدام به آزادی افراد جرائم غیرعمد کنیم.

این معلم هرمزگانی ادامه داد: هر فرد با هر جایگاه و مقامی می‌تواند راه‌های بی‌شمار نوع دوستی و عشق را درپیش گیرد و باقیات و صالحاتی را برای خود فراهم آورد.

درویشی اضافه کرد: لبخند دلنشین و زیبایی که از اعماق وجود افراد درد و رنج کشیده زده می‌شود را حس کند که زندگی تو را زیباتر می‌سازد و به آن رونق دوچندان می‌بخشند.

معلم هرجا که باشد، وظیفه هدایت‌گری و معلمی خود را به منصه ظهور می‌رساند و مشق عشق و ایثار و نوع دوستی می‌کند.

نمونه‌ی فداکاری معلمان هرمزگانی فراوان است به مانند سودابه نجفی معلم پایه چهارم دبستان ناحیه یک بندرعباس که در ایام مرگ فرزندش، درس خود را استمرار می‌بخشد و داغ بزرگ فرزند مانع از انجام مسوولیت‌اش نمی‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3803

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *