امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | مسابقات مجازی کاتا در قشم برگزار شد

مسابقات مجازی کاتا در قشم برگزار شد

منتشر شده در ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰:۵۱
مسابقات

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ محمد امین ذاکری رئیس هیئت کاراته شهرستان قشم با بیان این خبر گفت : به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با توجه به لزوم رعایت موارد بهداشتی مسابقات کاتا به صورت مجازی برگزار و توسط داوران هیئت کاراته شهرستان قشم مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود : ۸۰ نفر در این رقابتها در دو  بخش بانوان و آقایان شرکت کردند که نتایج بخش بانوان اعلام شده و مسابقات بخش آقایان در روز یکشنبه به کار خود پایان می دهد.

رئیس هیئت کاراته شهرستان قشم خاطر نشان کرد : در شش ماهه نخست سال ۹۹ با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا آموزش حضوری در باشگاه ها تعطیل شد اما مربیان هیئت کاراته شهرستان بصورت مجازی آموزش را ادامه داده و هنرجویان این رشته در منزل آمادگی جسمانی خود را حفظ کرده اند.

ذاکری یاد آور شد : در همین مدت خانم فرنگیس صالحی نوجوان قشمی در مسابقات  E -KARATE قهرمانی جهان که با حضور بیش از ۲۷ کشور برگزار شد مقام سوم و مدال برنز و در مسابقات استانی نیز مقام اول را کسب کرد ، همچنین خانم مهدیسا حمیدی نیز توانست به مقام دوم استان دست یابد.

وی با تقدیر و تشکر از والدین هنرجویان و مربیان هیئت کاراته شهرستان قشم اظهار داشت : بزرگترین سرمایه هیئت کاراته شهرستان قشم حمایت والدین و تجربه مربیان این رشته در شهرستان است که توانسته جایگاه دوم رشته کاراته در استان هرمزگان را برای این شهرستان به ارمغان بیاورد.

بنا بر این گزارش نتایج مسابقات کاتا در بخش بانوان به شرح ذیل می باشد:

رده زرد نارنجی :
مقام اول خانم مهلا محمدی
مقام دوم خانم نازنین زینب نیازی
مقام سوم نازنین زهرا ذاکری
مقام سوم مشترک فاطمه زهرا شعبانی

رده سبز آبی بنفش :
مقام اول بنت الهدی علیزاده
مقام دوم فاطمه احمدی سالار
مقام سوم ستایش بهرامی پور
مقام سوم مشترک نجلا علیزاده

رده قهوه ایی مشکی:
مقام اول ونوشه رستم نژاد
مقام دوم فرنگیس صالحی
مقام سوم مهشید آزادنیا
مقام سوم مشترک فاطمه بمانی

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3097

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *