امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | مسئولان قشم با شهدای جنگ تحمیلی پیمان بستند

مسئولان قشم با شهدای جنگ تحمیلی پیمان بستند

منتشر شده در ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۹
مسئولان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حجت‌الاسلام میثم تارم در حاشیه آئین چهارمین روز از برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهارداشت:  راه شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در حقیقت راه شهدای والامقام کربلا است.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت همه ما هستند و تنها راه موفقیت در امور کشور، پیشی گرفتن در ارائه خدمت بی منت به آنان است.

وی گفت: شهیدان برای دفاع از اسلام عزیز و پاسداری از خاک پاک میهن در مواجهه با دشمن، از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و حماسه‌ای را در جهان خلق کردند که در باورها نمی‌گنجد.

امام‌ جمعه شهرستان قشم با اعلام اینکه امروز معرفی واقعیات جنگ تحمیلی از مهمترین وظیقه مردم و مسئولان است، افزود: نسل جدید و آینده کشور را باید با واقعیات دفاع مقدس از طریق سخنرانی، کتاب‌های درسی، فیلم و آثار هنری  آشنا کنیم تا دشمنان از مسیر تحریف ذهن آنان را مشوش نکنند.

شایان ذکر است؛ در آئین غبارروبی و عطرافشانی مزار ۱۸ شهید والامقام در صحن امامزاده سید مظفر (ع) و پنج تن از شهدای مهمان مردم قشم در گلزار شهدای گمنام که از سوی نیروی مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد، امام جمعه قشم، فرماندار این شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئولان بسیج، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار قشم، مدیران ادارات و  نهادها و جمعی از مردم و خانواده معظم شاهد حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا نرگس بحرینی رئیس اداره بنیاد شهید انقلاب اسلامی قشم پیام مقام معظم رهبری بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را قرائت کرد و پس از آن حاضران در این آئین با قرائت فاتحه یاد و خاطره دلاور مردان جبهه های حق علیه باطل را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3091

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *