امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | مسؤولان علوم پزشکی هرمزگان، میناب را دریابند

مسؤولان علوم پزشکی هرمزگان، میناب را دریابند

منتشر شده در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷
علوم پزشکی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت شهادت امام علی علیه السلام گفت: شب قدر شب تقدیر امور ماست و قضا وقدر ما در شب قدر تعیین می شود.

خطیب جمعه میناب افزود: در شب قدر از خدا بخواهیم که مقدرات ما انسانی باشد.

وی گفت: اگر ایمان قوی و آرامش می خواهیم محبت امام علی ع دردل داشته باشیم.

ابراهیمی اضافه کرد: اگربغض امام علی (ع) دردل داشته باشیم به مرگ جاهلیت ازدنیا می رویم و محبت علی (ع)ملاک قبولی عبادات می شود و کسی که محب علی  باشد هنگام مردن افسوس نمی خورد و در قبر وحشت ندارد.

حجت الاسلام ابراهیمی به سالروزتشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: وظیفه و رسالت سپاه تنها کار نظامی نیست بلکه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر رسالت‌های سپاه است.

ابراهیمی گفت: در هر عرصه ای که انقلاب به وجود سپاه نیاز دار، سپاه پای کار است و حضوردارد.

خطیب جمعه میناب به روزجهانی قدس اشاره کرد  وگفت: ماهمیشه از مردم فلسطین حمایت کرده ایم وخواهیم کرد و امسال روز قدس با دیگر سالها متفاوت است و باید امسال بهتر برگزار شود و با حضور جدی و پرشور در مراسم روز قدس همه شرکت کنیم.

خطیب جمعه میناب ضمن تشکراز شهردار جهادی و تلاشگر و رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: از رئیس بیمارستان میناب که فردی متعهد و متخصص و جوان جهادی است تشکرمی کنم که در دوران کرونا و هم اکنون باکارجهادی خود خوب می درخشد و از مجموعه علوم پزشکی استان قدردانی می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه افزود: بیمارستان میناب تنها متعلق به میناب نیست بلکه متعلق به شرق استان است و یک سوم جمعیت استان را پوشش می دهد و از مسؤولان می خواهم که به فریاد بهداشت و درمان میناب برسید.

وی افزود: از دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه آن گلایه دارم چرا حق وحقوق مردم میناب داده نمی شود و سهمیه میناب در بهداشت ودرمان به دیگر شهرستانها سرازیر می شود. مسئولین علوم پزشکی استان، میناب را دریابید.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13587

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *