امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | مرحله دوم بیمارستان شهید محمدی ها در بندرلنگه به بهره برداری رسید

مرحله دوم بیمارستان شهید محمدی ها در بندرلنگه به بهره برداری رسید

منتشر شده در ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳
شهید محمدی ها

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مرحله دوم  بیمارستان شهید محمدی ها، شامل ۸ تخت آی سی یو، ۱۰ تخت ویژه زایمان، آسایشگاه با ۱۱۰ متر مربع زیربنا، کلینیک ویژه افراد مبتلا به دیابت و سردخانه مخصوص است که بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن هزینه شده است.

مرحله اول بیمارستان شهید محمدی ها شامل بخش های اطفال، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس و داروخانه شبانه روی بهمن ماه سال ۹۸ به بهره برداری رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پنجشنبه شب در مراسم بهره برداری از این طرح درمانی، اظهار داشت: بیمارستان شهید محمدی‌ها ششمین بیمارستان در کشور است که در بندرلنگه برای خدمات رسانی به مردم محروم راه اندازی شده است.

سردار علیرضا تنگسیری با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور نیروی دریایی سپاه در مناطق نیازمند خدمت رسانی، افزود: همه ما موظف به خدمت رسانی به مردم هستیم و افتتاح بخش های جدید بیمارستانی که مزین به نام شهید محمدیها است از موارد خدمات بی منت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که برخود وظیفه دانستیم برای مردم نجیب و ولایتمدار این منطقه انجام دهیم .

وی با تاکید بر ارایه خدمت بی منت و جهادی به مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار، افزود: باید تلاش کنیم تا با رفع کمبودها و محرومیت ها ، در جهت کاهش دردهای مردم گام برداریم و در این مسیر از همه ظرفیت ها استفاده شود.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10693

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *