امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
صفحه نخست | اجتماعی | مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم:

منتشر شده در ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۱
پرورش

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از هرمزگان (پانا) – جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان قشم به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت هفته مقام معلم با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

حسین دیرباز در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم، معلمین را اساسی ترین رکن در آموزش دانست و گفت: معلم رکن اصلی و اساسی آموزش است و لازمه تحول در آموزش و پرورش، تحول در نیروی انسانی آن است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری مراسم تجلیل و گرامیداشت معلمان و فرهنگیان در شهرستان بیان کرد: اهداف و راهکارهای عملیاتی مطرح در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت و ارتقای جایگاه و اعتبار اجتماعی معلمان با هدف اعتلای فرهنگ عمومی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم در جامعه و تبیین تکالیف و حقوق معلمی و جلب مشارکت و همکاری معلمان در پاسداشت منزلت و جایگاه خود در جامعه و نیز تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه خدمت در معلمان و تاکید بر نقش مرجعیت و اثر بخشی آنان در مدرسه انجام خواهد گرفت.

مدیر آموزش وپرورش قشم در پایان خواستار پیشنهادات و راهکارهای مناسب جهت گرامیداشت هفته معلم شد و به هماهنگی، همفکری و همکاری کلیه اعضا و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر برنامه های گرامیداشت هفته مقام معلم تأکید کرد.

در این جلسه هریک از اعضا در خصوص نحوه گرامیداشت هفته معلم به تبادل نظر پرداخته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13627

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *