امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
صفحه نخست | اجتماعی | مدیرعامل آبفا هرمزگان: در حوزه منابع سطحی و زیرسطحی هرمزگان محدویت آبی داریم

مدیرعامل آبفا هرمزگان: در حوزه منابع سطحی و زیرسطحی هرمزگان محدویت آبی داریم

منتشر شده در ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۵
آبفا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایسنا، امین قصمی،مدیر عامل آبفا تاکید کرد: با توجه به کاهش ۹۵ درصدی بارندگی ها در سال ۹۹ نسبت به متوسط سال گذشته، در شهر بندرعباس با محدودیت آبی و در برخی مناطق با کاهش افت فشار و یا قطعی آب مواجه ایم که برای گذر از آن همراهی مردم را نیاز داریم.

وی تصریح کرد: علی رغم کاهش ۹۵ درصدی بارندگی ها، با وارد مدار شدن ظرفیت آب شیرین کن ها تامین فعلی نیاز آبی کلان شهر بندرعباس با کمترین چالش در حال انجام است.

مدیر عامل آبفا هرمزگان یادآورشد: علاوه بر کاهش شدید بارندگی های امسال، در صورت ادامه بارش حداقلی باران در بهار سال آینده باز هم خبرهای خوبی در حوزه آب نخواهیم داشت و در بخش منابع آبی سطحی و زیرسطحی با چالش هایی مواجه خواهیم بود.

قصمی در ادامه با بیان اینکه، آبفا تلاش دارد ضمن جلساتی با شرکت آب منطقه ای استان، مدیریت ویژه ای جهت تامین نیاز آبی مردم اعمال کند، خواستار همکاری بیشتر مردم با آبفا برای مدیریت مصرف آب و گذر از تابستان پیش رو شد.

وی  خاطر نشان کرد: در بخش آب شیرین کن ها به عنوان یکی از منابع تامین آب شهر بندرعباس هیچ گونه نگرانی ای وجود ندارد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ظرفیت دو آب شیرین کن این شهر تا اردیبهشت ماه سال آینده به طور کامل وارد مدار بهره برداری می شود.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4485

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *