امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
صفحه نخست | اجتماعی | مادر قشمی فرشته نجات سه بیمار شد

مادر قشمی فرشته نجات سه بیمار شد

منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۴
مادر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ زن جوان قشمی به علت تومور مغزی، دربیمارستان مرکزی شیراز مورد عمل جراحی قرار گرفت، ولی علیرغم تلاش پزشکان بعد از چند ساعت بیهوشی، به کما رفت و چند ساعت بعد نیز مرگ مغزی وی تایید شد. “نادیه غلام‌پور»۳۴ ساله با اهدا کبد و دو کلیه اش به سه بیمار جان دوباره ای بخشید .

مهدی ماهیگیر شوهر مرحومه با بیان اینکه نادیا هیچ گونه بیماری نداشته است گفت: اوایل آذرماه جاری همسرم هنگام آشپزی دچار سردرد شدید شد به طوری بر روی زمین نشست تا حالش بهتر شود .

وی افزود: نادیه بدخواب شده بود و سر درد داشت تا اینکه بعد از مراجعه به چند پزشک و آزمایشهای محتلف مشخص شد وی دچار تومور مغزی شده است و باید به سرعت مورد عمل جراحی قرار گیرد .

این مرد ۳۸ ساله ادامه داد:سه شنبه هفته گذشته همسرم در بیمارستان فوق تخصصی مرکزی ام ‌آر‌ آی شیراز بستری وصبح روز بعد به منظور انجام عمل جراحی وارد اتاق عمل شد که متاسفانه پس از عمل به سطح هوشیاری مطلوب نرسیده و مرحومه دچار مرگ مغزی شدید شد.

ماهیگیر گفت: باورم نمی شد که دیگر نمی توانم صدا و نفس اش را بشنوم و او را ببینم … لحظات دردناک و سختی بود و تصمیم رضایت دادن به اهدای عضو سخت تر،با برادر و مادرنادیه در این مورد مشورت گرفتم .

این مرد جوان ادامه داد:تا اینکه صبح پنجشنبه به بخش آی سی یو بیمارستان رفتم ،همسرم را در آغوش گرفتم واز او خداحافظی کردم ،سپس برگه اعضای اهدا عضو را امضا کردم ،امضای که می دانستم با اهدای اعضای بدن همسر عزیزم، جان نیازمندان دیگر نجات می یابد…

گفتنی است از وی ۳ پسر ۱۴ ، ۱۱ و ۴ ساله به یادگار مانده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4066

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *