امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | کشف ۱۱۳هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان

کشف ۱۱۳هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان

منتشر شده در ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۱
لیتر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حسین دهکی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار کرد: مرزبانان استان هرمزگان در راستای تشدید اقدامات کنترلی، مراقبتی، حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت در دو عملیات جداگانه موفق به شناسائی و توقیف محموله قاچاق سوخت شدند.
وی افزود: مرزداران دریابانی بندرعباس، در یک عملیات،موفق شدند سه فروند شناور حامل محفظه های پلاستیکی حاوی ۷۸هزار لیتر گازوئیل سوخت قاچاق را شناسائی و توقیف کنند.
دهکی با اشاره به یک عملیات موفق دیگر در آب های سرزمینی شهرستان میناب گفت:مرزبانان در یک عملیات ضربتی موفق شدند، تعداد دو محفظه پلاستیکی حاوی ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را کشف کنند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۱۵ متهم در این عملیات‌ها، بیان داشت: ماموران در مجموع موفق به کشف ۱۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۳۳۹ میلیون ریال شدند.
دهکی با تقدیر از همکاری مرزنشینان استان هرمزگان خاطر نشان کرد:مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *