امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
صفحه نخست | اجتماعی | کشف ۷۰هزار لیتر سوخت قاچاق در قشم و میناب

کشف ۷۰هزار لیتر سوخت قاچاق در قشم و میناب

منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۵
میناب

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزبانان استان در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت در دو عملیات جداگانه در قشم و میناب موفق به شناسایی و توقیف محموله قاچاق سوخت شدند.

وی افزود: مرزداران دریابانی قشم، پس از کسب خبری مبنی بر خروج یک شناور حامل سوخت قاچاق به سمت یکی از کشورهای همسایه، در یک عملیات موفقیت آمیز موفق شدند شناور را شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

سردار دهکی تصریح کرد: مرزداران دریابانی میناب در یک عملیات جداگانه دیگر نیز موفق شدند تعداد دو محفظه پلاستیکی حاوی ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را در خور «بندزرک» کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این عملیات‌ها، خاطرنشان کرد: ماموران در مجموع موفق به کشف ۷۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲۲۲ میلیون ریال شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تقدیر از همکاری مرزنشینان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و حراست از مرزهای استان در جنوب غرب کشور را به کار گرفته‌اند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3792

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *