امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۸
صفحه نخست | اخبار قشم | قشم آماده میزبانی گردشگران ۱۴۰۱ می شود

قشم آماده میزبانی گردشگران ۱۴۰۱ می شود

منتشر شده در ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۲
گردشگران

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر افشار فتح الهی افزود: تعطیلات بهمن ماه که با استقبال گردشگران روبرو می‌شود، فرصت مهمی برای معرفی بهتر و رونق اقتصاد جزیره خواه بود.

وی ادامه داد: مدیریت‌های مرتبط باید در ارتباط با افزایش آمار ورود گردشگران در نوروز ۱۴۰۱به جزیره قشم و ارائه خدمات متناسب با آن تمهیدات لازم را انجام دهند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: حضور گردشگران برای مردمان جزیره نعمتی بزرگ است که استقبال مناسب و ارائه بهینه خدمات، در تبدیل مسافران به گردشگران وفادار به جزیره تاثیرگذار خواهد بود.

وی درباره برگزاری برنامه های دهه فجر در قشم  نیز گفت: دهه فجر ایام تبیین دستاوردهای انقلاب است و تمامی بخش‌های سازمان منطقه آزاد قشم باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید بر جامعیت و جذابیت آن بیفزایند.

فتح اللهی  افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای اقشار مختلف مردم امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: باید به شیوه‌ای برنامه ریزی شود که پیشرفت‌های ایران اسلامی به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10877

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *