امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷
صفحه نخست | اجتماعی | فولاد هرمزگان قهرمان فوتسال نوجوانان بندرعباس شد

فولاد هرمزگان قهرمان فوتسال نوجوانان بندرعباس شد

اخبار :
منتشر شده در ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳
فولاد

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،در بازی پایانی این بازی‌ها تیم فولاد هرمزگان با نتیجه چهار بر ۲ از سد تیم خواجه عطا گذشت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
در دیدار رده بندی ۲ تیم شهدای قائم و شهسوار کربلا به مصاف هم رفتند که در پایان شهدای قائم موفق شد با نتیجه سه بر ۲ تیم شهسوار کربلا شکست داده و سوم شود.
رییس هیات فوتبال بندرعباس در این راستا گفت: این مسابقه‌ها تحت عنوان جام شهید سردار سلیمانی زیر نظرکمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان بندرعباس  با حضور هشت تیم در ۲ گروه برگزار شد.
محمد احمدی زاده افزود: در گروه نخست تیم‌های فولاد هرمزگان، ستاره اتحاد سرخون، شهدای قائم و شهید پالاهنگ و در گروه دوم خواجه عطا، شهسوار کربلا ، یادآور غدیر و نایبند حضور داشتند.
وی بیان داشت: پس از بازی‌های مرحله نخست چهار تیم فولاد و شهدای قائم از گروه نخست و خواجه عطا و شهسوار کربلا از گروه دوم به مرحله دوم صعود کردند.
رییس هیات فوتبال بندرعباس اظهارداشت: دراین مرحله فولاد هرمزگان با پیروزی چهار بر صفر بر تیم شهسوار کربلا و خواجه عطا با شکست سه بر ۲ شهدای قائم  ۲ تیم فینالیست این بازی ها شناخته شدند.
وی گفت: تیم شهسوار کربلا به عنوان تیم اخلاق این مسابقه‌ها شناخته شد، «محمود حمزه پور» از فولاد هرمزگان و «بنیامین فولادی» از تیم خواجه عطابه عنوان مربیان برترانتخاب شدند.
احمدی زاده یادآورشد: همچنین «عظیم سنگرزاده» و «نجیب روان» هر ۲ از تیم خواجه عطای بندرعباس به ترتیب به عنوان آقای گل مسابقه‌ها و فنی ترین بازیکن و «شایان خفته» از فولاد هرمزگان عنوان بهترین دروازه بان انتخاب شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6138

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *