امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | فرماندار: مردم پارسیان از رفتن به حاشیه رودخانه ها و سدها به جد خودداری کنند

فرماندار: مردم پارسیان از رفتن به حاشیه رودخانه ها و سدها به جد خودداری کنند

منتشر شده در ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰
حاشیه رودخانه ها

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، رضاپور روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها از آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با خطرهای احتمالی و خدمات رسانی به مردم خبر داد و افزود: در حال حاضر میزان آبگیری پشت سد بردول و آبدبه تحت کنترل می باشد، گنجایش ۲ برابر میزان فعلی را دارد و تاکنون در این بارندگی امروز هیچگونه نگرانی از بابت سر ریز سد در حاشیه رود خانه فصلی پایین دست سد وجود ندارد.
وی در پایان تاکید کرد: میزان آبگیری سدها به صورت لحظه به لحظه کنترل و به موقع اطلاع رسانی می شود.
 رییس ستاد مدیریت بحران پارسیان به همراه عابدی مدیر آب منطقه‌ای شهرستان در پی بارندگی های امروز از سد بردول و کانال هدایت بازدید میدانی نمودند.
وزیر نیرو در سفر اخیر هیات دولت به هرمزگان در بازدبد از سدبردول گفت: ساماندهی رودخانه بردول منشعب از سد (بردول) یکی از تصمیم‌های مهم سفر استانی به شهرستان پارسیان استان هرمزگان است که مقرر شد در مدت زمان یک سال این کار انجام شود.
 علی اکبر محرابیان که به عنوان نماینده دولت در چهاردهمین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان سفر کرده در حاشیه بازدید از سد بردول پارسیان اظهارداشت: رودخانه بردول باید در محدوده شهر به طور کامل ساماندهی شود و در مراحل بعد در مناطق روستایی نیز این اقدام انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10488

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *