امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | فرماندار: مدارس بندرلنگه براساس تصمیم ستاد کرونا تعطیل شد

فرماندار: مدارس بندرلنگه براساس تصمیم ستاد کرونا تعطیل شد

منتشر شده در ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۷
بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، فؤاد مرادزاده روز شنبه در پایان نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا بندرلنگه افزود: اماکن تفریحی، پارک ها و گردشگری تا اطلاع بعدی تعطیل بوده و برپایی نمایشگاه‌ها، مراسم‌های، عروسی و همایش‌ها در فضای بسته ممنوع است.

وی ادامه داد: مراسم‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود و فعالیت های ورزشی در اماکن سربسته هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی اضافه کرد: اغذیه فروشی‌ها بایستی به صورت بیرون بر فعالیت کرده و استفاده اداره‌های دولتی از نرم‌افزار ماسک برای شناسایی افراد مبتلا به کووید و کنترل واکسیناسیون مراجعان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بنرلنگه ابراز کرد: همه پروتکل های بهداشتی و تهویه هوا در بازار و اصناف در نظر گرفته شود و استفاده از ماسک برای فروشنده و مشتری الزامی است و به مدت یک هفته دو سوم کارکنان دستگاههای اداری با صلاحدید مدیر آن دستگاه در محل کار حاضر شوند.

مرادزاده گفت: کارکنان ادارات و نهادها که دارای علایم کرونا هستند به مدت پنج روز در منزل قرنطینه شوند و نشست‌های ضروری با حضور حداکثر ۳۰ نفر و به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شود، کارکنان دستگاههای ادارای و متصدیان اصناف ملزم به تزریق سه دوز واکسن هستند.

وی افزود: بخشداران در بخش ها نظارت کامل بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر اجرای دستورها ستاد مدیریت کرونای شهرستان را داشته باشند.

بندرلنگه در فاصله ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع است و در رنگ بندی کرونایی نرم‌افزار ماسک به رنگ نارنجی نمایش داده می‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=11084

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *