امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۴
صفحه نخست | اجتماعی | فرماندار: رفع مانع‌های سه شرکت در قشم بررسی شد

فرماندار: رفع مانع‌های سه شرکت در قشم بررسی شد

منتشر شده در ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
فرماندار

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علیرضا نصری، فرماندار قشم روز پنجشنبه در نشست کارگروه تولید شهرستان قشم افزود: مورد اول به دلیل بدهی سرمایه‌گذار، کارخانه به تملک بانک درآمده بود که با درخواست اقاله وی موافقت شد و تمهیدات لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: به منظور فعالیت دوباره این کارخانه، مقرر شد تا پس از امهال ۶  ماهه، اصل وام و سود آن به بانک به صورت قسطی پرداخت و در مقابل دیگر جرایم آن از سوی بانک بخشوده شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: البته سرمایه‌گذار نیز موظف شد تا کارخانه در در مدت ۴۵ روز کارخانه را فعال کند.

مشکل برق یک طرح کشاورزی رفع شد

وی ادامه داد: یک طرح کشاورزی نیز که برای راه‌اندازی طرح گلخانه خود مجبور به تغییر زمین از جزیره هنگام به جزیره قشم شده بود.

نصری اظهار کرد: این طرح نیز برای راه اندازی فقط به برق نیاز داشت که با هماهنگی‌های لازم  با اداره برق قشم، این مشکل نیز رفع شد.

کارآفرین بدون دریافت وام، بدهکار شده است

فرماندار قشم تصریح کرد: مشکل یک سرمایه‌گذار نیز این است که بانک عامل وام او را پرداخت کرده اما وام مذکور را بلوکه کرده و اجازه استفاده از آن را به سرمایه‌گذار نداده است.

وی افزود: اکنون سرمایه‌گذار وام را دریافت نکرده اما از سوی بانک بدهکار شناخته و چک‌های وی برگه خورده است.

نصری خاطر نشان کرد: چون بانک عامل با وجود همراهی با سرمایه‌گذار، توانایی اقدام در این مساله را نداشت، مقرر شد این مساله در کارگروه رفع موانع تولید استان هرمزگان مطرح و برای رفع مشکل اقدام شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5986

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *