امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | عملیات ساخت ۱۱ مرکز بهداشت در قشم آغاز شد

عملیات ساخت ۱۱ مرکز بهداشت در قشم آغاز شد

منتشر شده در ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰:۴۷
عملیات

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حمیدرضا بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم با اشاره به این عملیات، اظهار داشت: هزینه ساخت این مراکز افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال است که ۲۵ میلیارد آن از سوی یک خیر برای ساخت مرکز سلامت جزیره هنگام تامین شده است.

وی با اعلام اینکه ۷۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال دیگر هم از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای اجرای این طرح‌ها تامین شده است، افزود: به جد پیگیر هستیم تا علاوه بر این طرح‌‌ها عملیات اجرایی ساخت چهار خانه بهداشت دیگر همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در جزیره قشم آغاز گردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: اعتبار مرکز جامع سلامت دولاب ۲۵ میلیارد ریال می‌باشد و برای ساخت سه خانه زیست پزشک در این روستا هم هفت میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گفته وی، برای ساخت چهار پایگاه فوریت‌های ۱۱۵ در شهر درگهان و سه روستای لافت، رمکان و دولاب ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و مبلغ چهارمیلیارد ریال هم برای تجهیزات این مراکز منظور شده است.

بهزادی یادآور شد: ساخت مرکز جامع سلامت جزیره هنگام به همراه دو خانه پزشک هم با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در حال ساخت است که ۲۵ میلیارد ریال آن از سوی یک خیر تامین شده است.

وی در پایان با اعلام اینکه جزیره قشم به دلیل محصور بودن در میان دریا به تقویت حوزه بهداشت و درمان نیاز دارد، تصریح کرد: خوشبختانه در دوره دولت تدبیر و امید، مردم خوب این شهرستان شاهد توسعه فضاهای بهداشت و درمان و ارتقای خدمات پزشکی از سوی مراکز درمانی بوده‌اند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3743

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *