امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
صفحه نخست | اجتماعی | عبدالله تشه شهردار سوزای قشم شد

عبدالله تشه شهردار سوزای قشم شد

منتشر شده در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۶
تشه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ علیرضا نصری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار سوزا، تشه افزود: شهرداری شهرهای کوچک متکی به درآمدهای دولتی هستند و باید به سوی چابک سازی و جذب مشارکت مردمی حرکت کنند.

وی ادامه داد: شورا و شهرداری سوزا برای جذب مشارکت مردم در برنامه‌های مدیریت شهری و اجرای طرح‌ها در جامعه امیدآفرینی کنند.

فرماندار قشم تصریح کرد: تزریق منابع مالی از طریق جذب سرمایه گذار و کسب درآمد پایدار از منابع غیر دولتی برای شهرداری سوزا از اولویت‌های شهرداری سوزا باشد.

وی اظهار کرد: ساختار نامناسب نیرو در شهرداری یکی از عوامل تاثیرگذار در نداشتن عملکرد مناسب به حساب می‌آید.

نصری گفت: در گذشته، نیروهای فراوان و ناکارآمد به شهرداری‌ها تزریق شده است که گاهی تا ۲ برابر نیاز سازمان هستند و این امر باعث فشار مالی و نبود کارکرد مناسب می شود.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد شهرداری‌هایی که بدنه مناسب و چابکی دارند، در تامین منابع مالی مشکلی ندارند و توانایی انجام طرح‌ها و تامین منابع را نیز دارا هستند.

فرماندار قشم ادامه داد: ساختار مناسب نیروی انسانی برای تامین مالی و توسعه شهری و همچنین ایجاد رضایتمندی نقش به سزایی دارد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار جدید سوزا تصریح کرد: برای ایجاد تحول باید در حوزه مدیریت شهری از نیروی انسانی کارآمد استفاده شود.

مراسم معارفه و شروع به کار رسمی شهردار جدید شهر سوزا با حضور مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری هرمزگان و جمعی از مسوولان و معتمدین شهر سوزا در محل فرمانداری قشم برگزار شد.

ایرانی آخرین شهردار سوزا پس از هفت سال، آبان ماه امسال بازنشست شد و همان زمان عبدالله تشه درگهانی با همه آراء اعضای شورای اسلامی سوزا به عنوان شهردار انتخاب و برای تایید به استانداری هرمزگان معرفی شد.

وی سابقه ۱۵ سال دهیاری را در کارنامه کاری خود دارد.

سوزا حدود ۶ هزار نفر جمعیت دارد و یکی از شهرهای ساحلی جزیره قشم به شمار می‌آید که ظرفیت بالای گردشگری داشته و دارای زیرساخت‌های گردشگری مناسب شامل پارک و کمپ ساحلی است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4239

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *