امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیرمجاز در هرمزگان آغاز شد

طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیرمجاز در هرمزگان آغاز شد

منتشر شده در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷
لوازم یدکی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش روز دوشنبه در حاشیه این طرح نظارتی اعلام کرد: با عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو قاچاق و بی کیفیت برخورد جدی می شود، چرا که استفاده از این لوازم می تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری برای خانواده ها باشد. 
وی بیان داشت: یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخل و عرضه کالاهای با کیفیت بالا، مبارزه با واردات قاچاق کالا و عرضه محصولات با کیفیت پایین و تقلبی است.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهارداشت: در همین راستا سیاستی که دولت از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت در پیش گرفته است، اتخاذ راهکارهایی برای جلوگیری از قاچاق کالا و محصولات بی کیفیت است.
پیروی منش ادامه داد: طرح عرضه لوازم یدکی خودرو با ارایه شناسه و کد رهگیری کالا در استان هرمزگان نیز آغاز شده است و بر این اساس در اولویت اول فروش و نصب باطری و کمک فنر خودرو بدون این مشخصه ها تخلف محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو دراستان  ملزم به ارایه شناسه کالا هستند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتبط را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام نمایند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13491

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *