امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
صفحه نخست | اجتماعی | شیخ خطیبی: تا قربانی ندهیم مسئولین ورود نمی کنند

شیخ خطیبی: تا قربانی ندهیم مسئولین ورود نمی کنند

منتشر شده در ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰
شیخ

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از قشمنا، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهرستان قشم در خطبه دوم نماز جمعه امروز ۲ مهر ۹۹ با اشاره به جان باختن ۴ جوان در شرکت پودرماهی صبا مجد سوزا، گفت: این حادثه، غبار حزن و اندوه را بر دلها وارد کرد و احساسات مردم را جریحه دار نمود.

وی افزود: خیلی دردناک است که جوانان ما برای امرار معاش اینگونه در معرض آسیب جانی قرار بگیرند و ایمنی کار آنها تضمین نشود.

امام جمعه اهل سنت قشم خاطرنشان کرد: گازهای سمی و متعفنی که در چند ثانیه ۴ جوان ما را اینگونه پرپر کرد همان گازهای مسمومی هستند که مردم شهر سوزا سالهاست از آن رنج می برند. وجود اینگونه شرکت ها در نزدیکی شهر تنفس هوای سالم را برای مردم حرام کرده است.

شیخ عبدالرحیم خطیبی با بیان اینکه مسئله بوی بد و متعفن شرکت های پودرماهی حوالی سوزا بارها از تریبون منبر و طرق مختلف مطرح شده است، اظهار کرد: ظاهرا این مشکل مسکوت مانده و جز با قربانی دادن حل نمی شود.

امام جمعه اهل سنت قشم با تقدیر از زحمات دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان که در ساعات اولیه حادثه اقدامات لازم را سریعا انجام دادند، تصریح کرد: مردم غیور شهر سوزا ۱۵ سال است که از بوی بد و متعفن شرکت های پودر ماهی زجر میکشند و مسئولین باید ندای مردم را بشنوند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی در پایان خطبه، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، از زحمات فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و تیم تحت امرشان تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3463

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *