امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹
صفحه نخست | اجتماعی | شورای شهر بندرعباس فردا درخصوص تیم‌ داری شهرداری تصمیم می‌گیرد

شورای شهر بندرعباس فردا درخصوص تیم‌ داری شهرداری تصمیم می‌گیرد

منتشر شده در ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
تیم داری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، در دستور کار اعلام شده از سوی شورای شهر بندرعباس برای جلسه روز سه شنبه ۱۶ شهریورماه، تصمیم گیری در خصوص تیم داری شهرداری بندرعباس اعلام شده است.

این در حالی است که هنوز حکم مهدی نوبانی شهردار جدید بندرعباس از سوی وزیر کشور صادر نشده تا شهردار جدید نیز بتواند سیاست‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه و هزینه‌های مترتب بر آن را در جلسه شورا اعلام عمومی کند و هر تصمیم شورا در جلسه فردا می‌تواند بر عملکرد شهرداری در نزد عموم سایه افکند.

از سوی دیگر هزینه‌های سنگین تیمداری با توجه به شرایط سخت مالی شهرداری بندرعباس نیز سبب بیان نظرات متفاوتی درباره تداوم تیم داری شده است و شرکت صنایع پشتیبان هرمزگان نیز که قرار بود تا حمایت از تیم‌های ورزشی را در دستور کار داشته باشد، عملا در هفته‌های اخیر خبری از اقدامات و فعالیت‌های آن نیست و تیم‌های مطرح ورزشی هرمزگان یک به یک به دلیل مشکلات مالی و فنی در حال سقوط از جایگاه خود به دسته‌های پایین‌تر هستند.

همچنین قرار است شورای شهر بندرعباس در جلسه فردا با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، پیرامون پروژه مهر و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز تبادل نظر کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6932

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *