امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | شناسایی و انهدام باند قاچاق کالای الکترونیکی در بندرشهیدرجایی

شناسایی و انهدام باند قاچاق کالای الکترونیکی در بندرشهیدرجایی

منتشر شده در ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۷
الکترونیکی

به گزارش پایگااه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جعفری با اشاره به انهدام یک باند قاچاق کالا در بندر شهید رجائی بندرعباس گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک شهید رجایی با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب کالاهای گمرکی اقدام به قاچاق قطعات الکترونیکی می‌کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به توقیف دو کانتینر کالای الکترونیکی  از این باند افزود:در بازرسی از این کانتینر ها ۴ هزار و ۳۲۰ عدد برد الکترونیکی و کمپرسور قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار جعفری با بیان اینکه در این رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های لازم به ۲ دستگاه تریلی که در حال خروج از محوطه گمرک بودند، مشکوک شدند، اظهار کرد: کامیون‌های مورد نظر با همکاری گمرک فک پلمب و در بازرسی از آن‌ها ۴ هزار و ۳۲۰ عدد برد الکترونیکی و کمپرسور قاچاق کشف و ۲ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

وی با تأکید بر اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: قاچاقچیان این محموله را از کشور همسایه بارگیری و قصد داشتند به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند که با هوشیاری و تلاش پلیس هرمزگان در انتقال این محموله ناکام ماندند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *