امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
صفحه نخست | اجتماعی | شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته در هرمزگان به ۴۸۱ نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته در هرمزگان به ۴۸۱ نفر رسید

اخبار :
منتشر شده در ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲
بهداشت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین شمار مبتلایان به کرونای جهش یافته با ۱۷۲ مورد مربوط به بندرعباس و کمترین مربوط به جاسک و بستک هر کدام با چهار مورد مبتلا است.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی از مردم به توصیه های بهداشتی و سفر به بندرعباس با وجود وضعیت قرمز این شهرستان از نظر کرونای جهش یافته، افزود: اکنون بیش از ۹۰ درصد موراد مثبت کرونا در استان هرمزگان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر تمام مناطق استان درگیر ویروس جهش یافته کرونا است و این ویروس در سراسر استان در حال چرخش است.

دکتر نوروزیان بیان داشت: متاسفانه هر روز شاهد حضور شماری از گردشگران در مناطق مختلف هرمزگان به ویژه بندرعباس، کیش و قشم هستیم که با این وضعیت ، به طور یقین در دو هفته آینده شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خواهیم بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در استان گفت: در مدت ۲۴ ساعت گذشته سه نفر شامل یک خانم و دو آقا در رده سنی ۶۰، ۷۰ و ۴۷ جان خود را از دست دادند و شمار فوتی ها به یک هزار و ۴۹ نفر رسید.

وی بیان داشت: در ۲۴ساعت گذشته با بستری ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۱۱ نفر رسید که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4787

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *