امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۴
صفحه نخست | اجتماعی | شرایط بازگشایی مدارس شبانه روزی در هرمزگان اعلام شد

شرایط بازگشایی مدارس شبانه روزی در هرمزگان اعلام شد

منتشر شده در ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۷
مدارس

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل در نشست خود با مدیران مدارس متوسطه بستک، با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس و حفظ سلامتی دانش آموزان در مدرسه ها با توجه به شرایط وجود بیماری کرونا در سطح جامعه، اظهار کرد: حفظ سلامتی همکاران و دانش آموزان در زمان حضور خود در مدرسه ها جزء اولویت های آموزش و پرورش می باشد و بایستی تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تبیین دستورالعمل های جدید رعایت نکات بهداشتی در مدارس، اضافه کرد: دانش آموزان و همکاران باید دو دُز واکسن تزریق کرده باشند و کارت واکسن خود را یا دیجیتال و یا پرینت شده در اختیار مدرسه قرار دهند.

این مقام مسئول گفت: مدیران مدارس ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مدارس، به منظور کیفیت بخشی به آموزش داشتن الگوی برنامه کلاسی امری ضروری است.

قویدل با اشاره به ارسال دستورالعمل اجرایی بازگشایی مدارس شبانه روزی و پذیرش دانش آموزان خوابگاهی، افزود: مدیران مدارس شبانه روزی که دانش آموزان خوابگاهی دارند بایستی طبق ظرفیت اعلام شده پذیرش دانش آموزان را انجام دهند و نسبت به اجرای دقیق نکات بهداشتی کوشا باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه آموزش مجازی نمی تواند جایگزین آموزش و حضوری شود، گفت: دانش آموزان و همکاران در مدت زمان حضور خود در مدرسه جهت حفظ سلامتی خودشان استفاده از ماسک الزامی است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8241

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *