امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
صفحه نخست | اخبار قشم | شاغلان غیر‌ ساکن در قشم واکسینه خواهند شد

شاغلان غیر‌ ساکن در قشم واکسینه خواهند شد

منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
ساکن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از مهر، فرماندار شهرستان قشم گفت: افرادی که ساکن شهرستان‌های دیگر استان هستند اما در قشم مشغول به کار و فعالیت هستند واکسینه خواهند شد.

 علیرضا نصری ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بیماری کرونای شهرستان قشم ضمن تاکید بر اجرای طرح واکسیناسیون همگانی در این جزیره، اظهار کرد: در حال تلاش و پیگیری هستیم تا برای افرادی که خارج از جزیره قشم سکونت دارند اما در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند واکسن در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه شاغلین غیرساکن جزیره قشم در سامانه سیب به عنوان قشم‌وند محسوب نشده‌اند، عنوان کرد: با توجه به اینکه این افراد با مردم قشم و جامعه این منطقه ارتباط دارند امکان پخش این ویروس را دارند به همین جهت برای جلوگیری از هدر رفت تلاش‌های شبانه‌روزی باید شاغلین غیر ساکن در قشم را نیز ایمن کنیم.

فرماندار قشم با بیان اینکه با تدبیر مناسب می‌توان تجمع این افراد برای دریافت واکسن را مدیریت کرد، گفت: از تلاش‌های سپاه پاسدران انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنم و درخواست دارم همچون گذشته برنامه‌های پیشگیری و قرنطینه را بر اساس طرح شهید سلیمانی با جدیت اجرا کند.

 نصری با ذکر این نکته که کوچک‌ترین غفلتی از این بیماری توسط مردم و مسئولین خسارات جبران‌ناپذیری را برجای خواهد گذاشت، تصریح کرد: شبکه بهداشت و مسوولان مرتبط در حوزه‌های شیلات، بنادر و دریانوردی، هلال احمر، دریابانی و نیروی انتظامی همچنان ترددها را کنترل و رصد کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7075

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *