امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
صفحه نخست | اخبار قشم | سیلندر گاز در جزیره قشم نایاب شد.

سیلندر گاز در جزیره قشم نایاب شد.

اخبار :
منتشر شده در ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲

ریاست محترم مشعل گاز قشم:

جهت استحضار شما؛ جزیره قشم با دارا بودن بیش از هفتاد شهر و روستا و بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۱۳۵ کیلومتر طول و وجود یکی از شرکت های گاز کشور در این منطقه آزاد تجاری صنعتی، مایه شرمساری و سرافکندگی است که مردم آن برای پخت و پز غذا در به در دنبال سیلندر گاز بگردند و آخر هم نیابند.

▪️ واقعا به مدیریت زحمتکش مشعل گاز قشم باید تبریک و مرحبا گفت که مردم جزیره قشم را بعد از گذشت چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به مرحله ای از پسرفت رسانده است که مجبورند از هیزم برای تهیه و پختن غذا استفاده کنند.

▪️ جناب آقای مهندس مومنی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم؛ ما مردم جزیره قشم مسئولی که نتواند گاز را به مردم برساند و مردم را با مشکل جدی روبرو کرده است، *نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم.*

▪️ واقعا خجالت آور مردم نجیب و صبور قشم برای یافتن سیلندر گاز، در گروه های مجازی پرس و جو کنند و درب هر نمایندگی که مراجعه کنند نباشد.

▪️ چرا کمبود گاز به جایی برسد که بعضی ها بخواهند بازار سیاه راه بیاندازند و دسترسی عموم به آن در موقع نیاز مقدور نباشد. مردم که نمی‌توانند چندین سیلندر گاز را در خانه شان به عنوان زاپاس داشته باشند.

▪️ مردم شریف جزیره قشم بسیار نجیب و صبور هستند؛ کسی سعی نکند از خصلت های خوب این مردم سوءاستفاده کند که هر کاسه ی صبری روزی لبریز خواهد شد.

از جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم استان هرمزگان درخواست پیگیری تا رفع مشکل را داریم که از حل شدن این مشکل توسط مسئولان جزیره قشم نا امید گشته ایم.

پایگاه خبری قشم؛ زبان گویای مردم جزیره قشم
ما را در واتساپ همراهی کنید

https://chat.whatsapp.com/EwWVcSfizr27w8eShioM2t

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=836

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *