امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۴
صفحه نخست | اخبار قشم | سه مرکز واکسیناسیون عمومی در قشم آماده شد

سه مرکز واکسیناسیون عمومی در قشم آماده شد

منتشر شده در ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸
واکسیناسیون

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علیرضا نصری روز پنجشنبه در بازدید از مراکز واکسیناسیون شهرستان قشم افزود: با صدور مجوز تزریق واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال، نیروی انسانی و فضای لازم برای اجرای این طرح توسط شبکه بهداشت و درمان را پیشبینی شده تا به محض تامین واکسن، تزریق عمومی اجرا شود.

وی ضمن تقدیر از کادر درمان و فعالان بخش واکسیناسیون ادامه داد: هم اکنون افراد بالای ۳۸ سال در حال تزریق واکسن کرونا هستند و لازم است همه افراد برای سلامت خود و خانواده در موعد مقرر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

۲۳ دستگاه کپسول اکسیژن برای قرنطینه‌های خانگی

فرماندار قشم گفت: ۲۳ دستگاه کپسول اکسیژن و یکهزار بسته ماسک در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال توسط خیران در بخش های شهاب و سوزا برای توزیع بین مردم تهیه و توزیع شد.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم با دعوت از مردم برای دریافت واکسن تصریح کرد: استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از هرگونه تجمع و کاهش ترددها برای مقابله با ویروس کرونا همچنان بهترین راه‌های قطع زنجیره انتقال است.

۵۶ درصد از اهالی بخش شهاب علیه بیماری کرونا واکسینه شدند

فرماندار قشم گفت: تا کنون بیش از ۵۶ درصد از گروه های سنی اعلام شده بخش شهاب برای دریافت واکسن مراجعه و در مقابل کرونا واکسینه شدند.

وی با تاکید بر اثربخشی واکسن در کنترل کرونا و کاهش تلفات از مردم خواست با دنبال کردن اخبار پس از اعلام گروه سنی، بلافاصله و بدون تردید برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

بازدید از مراکز واکسیناسیون شهرستان قشم با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار شهاب، معاون شبکه بهداشت و درمان، امامان جمعه بخش شهاب و سوزا و نماینده خیران انجام شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6524

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *