امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸
صفحه نخست | اجتماعی | سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران در آزمون‌ استخدامی بنگاه‌های اقتصادی مدنظر قرار بگیرد

سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران در آزمون‌ استخدامی بنگاه‌های اقتصادی مدنظر قرار بگیرد

منتشر شده در ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹
سهمیه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، عطا ناوکی در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و افزود: یکی از دغدغه‌های جامعه شاهد و ایثارگر رسیدن به اشتغال پایدار است، لیکن انتظار بنیاد از همه بخش‌های خصوصی همچون سایر دستگاه‌های اجرایی این است که سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران در آزمون‌های استخدامی مدّ نظر قرار بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان ادامه داد: هرچند مصوبه‌ای در راستای اعمال سهمیه ایثارگران در صنایع و بخش‌های خصوصی به تصویب نرسیده است، اما از آنجایی که تعهد و وظایفی در قبال این عزیزان داریم، انتظار می‌رود در زمینه جذب آنان همکاری و مساعدت لازم انجام شود.

وی با اشاره به آزمون استخدامی جدید شرکت گندله سنگ آهن مادکوش بندرعباس، خواستار اعمال سهیمه برای ایثارگران شد و افزود: حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها اعم از صنایع، بخش خصوصی و دولتی منشأ برکت است.

همچنین نازنین شیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ضمن تأکید بر حفظ کرامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: برای ما ضعف است با وجود اینکه حدود ۴۰ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد، اما فرزندان شاهد و ایثارگر هنوز بیکار هستند.

وی ادامه داد: مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در راستای حل مشکلات این عزیزان تلاش کنند و یقین بدانند که خدمت خالصانه جزء عبادات محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6338

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات