امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۴
صفحه نخست | اجتماعی | سلامت و آموزش دانش آموزان در تعارض باهم نیست

سلامت و آموزش دانش آموزان در تعارض باهم نیست

منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۸
سلامت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، ایرج بیت اللهی روز دوشنبه در نشست با مدیران مدارس آموزش و پرورش بندرلنگه افزود: مدیران مدارس باید نهایت توان خود را به خرج دهند تا سلامت دانش آموزان به خطر نیافتد و هرگاه احساس کردند سلامت معلمان و دانش آموزان به خطر می افتد، سریع اطلاع دهند.
وی با اشاره به اینکه بسیار خرسندیم فرصتی ایجاد شده تا معلمان و دانش آموزان به فضای مدرسه برگشته اند، بیان داشت: خوشبختانه ۹۸ درصد فرهنگیان هرمزگان واکسن کرونا را دریافت کرده اند و ۲ درصد باقی مانده  نیز که هنوز واکسن نزده اند، نیز باید طبق مصوبه ستاد کرونا هفته ای دوبار با هزینه شخصی تست PCR  انجام دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه با اشاره به الزام مدارس برای انجام بخشی از فعالیت های آموزش و تربیت در شبکه دانش آموزی گفت: هیچ مدرسه ای نمی تواند در شبکه شاد فعالیت نداشته باشد به جز مدارسی که دسترسی به اینترنت و شبکه شاد نداشته باشند که آن هم باید مجوز مربوط را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه توانمند سازی معلمان به عنوان یک اصل راهبردی مورد اهتمام مدیران باشد، افزود: در این راستا برنامه کیفیت بخشی کنکور و کیفت بخشی المپیاد دانش آموزان استان را در برنامه داریم که امیدواریم مدیران با بهره‌گیری از خیران و برنامه های برون سازمانی نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.
بیت اللهی همچنین از مدیران مدارس خواستار شد تا در زمینه جذب تارکان و بازماندگان از تحصیل تمام تلاش خود را به کار ببندند تا این گروه از دانش آموزان به فضای آموزشی و تربیت بازگردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *