امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
صفحه نخست | اجتماعی | سرقت از مسافران بیهوش

سرقت از مسافران بیهوش

منتشر شده در ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۴

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ مرد شیاد با پرسه زدن در ترمینال جنوب با مسافران طرح دوستی می ریخت و بعد از تعارف نوشیدنی به آنها بیهوش شان می کرد و اموال شان را می دزدید.
چند روز قبل مردی به کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب رفت و گفت مردی با بیهوش کردنش امواش را سرقت کرده است. او درباره آنچه که اتفاق افتاده بود به ماموران گفت: دیروز از بندرعباس با اتوبوس به تهران آمدم. در ترمینال جنوب مرد جوانی آشنا شدم. او برخورد گرمی داشت و به من غذا و نوشیدنی تعارف کرد. او برایم حرف می زد تا اینکه یک دوغ به من تعارف کرد که بعد از نوشیدن آن بیهوش شدم. نمی دانم چقدر گذشت اما زمانی که به هوش آمدم فهمیدم ۲ گوشی موبایلم، ۵ میلیون تومان پول نقد و عابربانکم سرقت شده است. آن زمان دیگر هیچ اثری از مردی که به من غذا و دوغ داده بود نبود و فهمیدم همه این کارها نقشه ای برای سرقت اموالم بود.
به دنبال ثبت این شکایت تحقیقات برای دستگیری سارق آغاز شد. شواهد نشان می داد مرد سارق سعید نام دارد و در زمانی که سرگرم فریب دادن طعمه اش بود توانسته رمز عابربانک وی را نیز به دست بیاورد و بعد از سرقت عابربانکش ۲۲ میلیون تومان از حساب او برداشت کرده است.
ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند که متهم با استفاده از عابربانک شاکی از چند مغازه خرید کرده اما مهم ترین خریدش، خرید یک دستگاه موتورسیکلت از یک موتورفروشی در خیابان ۱۷ شهریور بود. ماموران با حضور در این مغازه توانستند با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته چهره متهم را شناسایی کنند. با به دست آمدن این اطلاعات ماموران در یک قدمی دستگیری متهم بودند و در ادامه توانستند با شناسایی مخفیگاه سعید او را دستگیر کنند.
وقتی متهم تحت بازجویی قرار گرفت چاره ای جز اعتراف به سرقتی که با شیوه بیهوشی انجام داده بود نداشت. او اعتراف کرد که با خوراندن دوغ مسموم اموال شاکی را سرقت کرده است. اعترافات وی حاکی از آن بود که او سارقی حرفه ای است و ممکن است با این ترفند از افراد دیگری نیز سرقت کرده باشد. به همین دلیل بازجویی ها از او ادمه یافت تا اینکه او به سرقت های بیشتری اعتراف کرد.
سرهنگ حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: این متهم اعتراف کرد که با همین روش از مسافران در ترمینال جنوب چندین فقره سرقت انجام داده است. به همین دلیل هم اکنون وی با قرار قانونی در بازداشت به سر می برد و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *