امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸
صفحه نخست | اجتماعی | سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:مشمولان واکسیناسیون در صورت مشاهده علائم شبیه کرونا از مراجعه برای تزریق خودداری کنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:مشمولان واکسیناسیون در صورت مشاهده علائم شبیه کرونا از مراجعه برای تزریق خودداری کنند

منتشر شده در ۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷
واکسن‌

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا،دکتر فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت و گویی افزود: ۳۲ هزار و ۵۲۵ نفر از سالمندان هرمزگانی معادل ۶۹ درصد تاکنون واکسن کرونا دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه بزودی گروه سنی بالای ۶۰ سال شامل بیش از ۹۶ هزار نفر در هرمزگان علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند، تصریح کرد: مشمولان واکسیناسیون در صورت مشاهده علائم شبیه کرونا بویژه علائم سرماخوردگی از مراجعه برای تزریق واکسن خودداری و پس از رفع علائم مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بیان کرد: در صورتی که در خانه مشمولان واکسیناسیون، فردی مبتلا به کرونا و در حال درمان وجود دارد نیز مشمولان پس از درمان فرد مبتلا و در صورت نداشتن علامت برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

نوروزیان با تأکید بر اینکه سهمیه واکسن این افراد محفوظ خواهد ماند و پس از رفع علامت واکسینه می‌شوند، اظهار کرد: ۷ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۴۹ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، خاطرنشان کرد: از مجموع بستری ها، ۹۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5983

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات