امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ساخت اولین زمین چمن فوتبال هیبریدی در جزیره کیش

ساخت اولین زمین چمن فوتبال هیبریدی در جزیره کیش

منتشر شده در ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲
به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از صداوسیما، سعید محمد امروز و در دیدار با رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر گفت: در توافقی میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال و تفاهم نامه‌های گذشته، عملیات اجرایی ساخت ۵ زمین فوتبال در جزیره کیش آغاز و تا پایان مرداد ماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی همچنین افزود: یکی از این ۵ زمین، برای اولین بار در کشور به صورت چمن ترکیبی (هیبریدی) ساخته خواهد شد از کیفیت بالایی در طراز جهانی و استاندارد‌های روز دنیا برخوردار است.
مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد گفت: جزیره کیش؛ پایگاه فوتبال کشور می‌شود و دو زمین فوتبال ساحلی نیز برای تمام تیم‌های فوتبال ساحلی، فوتسال، فوتبال بانوان، تیم بزرگسالان و تیم ملی امید ساخته خواهد شد.
وی همچنین از ساخت سالن‌های بدنسازی، خدماتی ـ رفاهی برای ورزشکاران و استقرار تماشاگران و سکو‌های مناسب با سقف اسپیس فریم خبر داد.
در پایان سعید محمد به تکمیل زیرساخت‌های موجود در دهکده المپیک جزیره کیش اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در دهکده المپیک کیش و تکمیل زیرساخت‌های موجود در رویداد بزرگ ۲۰۲۲ جام جهانی، کیش را به مقصد گردشگری برای ورزشکاران تبدیل می‌کند و رونق اقتصادی کیش را به همراه خواهد داشت و این جزیره به نگین گردشگری ورزشی در منطقه تبدیل می‌شود.
اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=11405

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *