امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ساحل درک؛ پاک ترین ساحل ایران

ساحل درک؛ پاک ترین ساحل ایران

منتشر شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۸
درک

به گزارش پایگاه خبری قشم،چابهار یکی از مهمترین شهرهای بندری ایران است که از نظر اقتصادی و گردشگری بسیار مورد توجه عموم مردم قرار دارد. این شهر در جنوب شرقی سیستان و بلوچستان واقع شده و تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه ی دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. به دلیل جاذبه های بی نظیری که در این شهر بندری وجود دارد به آن لقب «بهشت» جنوب ایران داده شده است. یکی از این جاذبه های دیدنی، ساحل درک است که لقب پاک ترین ساحل ایران را به نام خود کرده است.

ساحل درک

ساحل درک پاکترین ساحل ایران است. در درک صخره های زیبا، مرجان ها و ماسه ها منظره چشم نوازی را تشکیل داده اند.

روستای درک بین چابهار و بندرعباس و در فاصله حدودا ۱۴۰ کیلومتری غرب چابهار در بخش روستای زرآباد قرار گرفته است. درک در زبان محلی به معنای زندگی در کنار آب می باشد. فصل مناسب برای رفتن به این منطقه پاییز و زمستان و اوایل بهار است.

یکی از بهترین زمان‌ها برای بودن در این ساحل هنگام غروب است.

شما میتوانید برای سفر به روستای زیبا و بکر درک از دو طریق زمینی و هوایی سفر کنید. اگر از مسیر هوایی بخواهید به این منطقه سفر داشته باشید، لازم به ذکر است که فرودگاه کنارک چابهار در فاصله ۱۳۵ کیلومتری این روستا واقع شده است.

در روستای درک، جلوه های زیبای طبیعت چشم هر گردشگری را به خود خیره میسازد به طوریکه با تماشای این همه زیبایی خلقت در این روستای شگفت انگیز، می توانید ساعت های متمادی از دیدن آن لذت ببرید و از تماشای ساحل ماسه ای عاری از سنگ که در کنار کوه، جنگل و نخلستان قرار گرفته، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5735

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *