امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
صفحه نخست | گردشگری | ساحل الپی کوشکنار؛الماس کمتر شناخته شده هرمزگان

ساحل الپی کوشکنار؛الماس کمتر شناخته شده هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۴
الپی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛شهر پارسیان در استان هرمزگان قرار دارد. نام دیگر پارسیان گاوبندی است. این شهر قبلاً از بخش‌های بندر لنگه بود. سفر به شهر پارسیان با توجه به باغ‌های میوه و طبیعت دلنشینش از سفرهای فراموش‌نشدنی است.شهرستان پارسیان جاذبه های دیدنی فراوانی دارد که یکی از جاذبه های کمتر شناخته شده آن،ساحل الپی کوشکنار است.

ساحل الپی کوشکنار

کوشکنار استان هرمزگان مجموعه تفریحی گردشگری است که در شهرستان پارسیان واقع شده است و با ترکیبی از زیبایی های طبیعی جاذبه های فوق العاده ای را ایجاد کرده است.  این منطقه از جنوب کشورمان همه‌ساله و در همه فصول پذیرای گردشگران می باشد و محدودیتی برای سفر به این منطقه نیست.

در کوشکنار جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی وجود دارد که گردشگران را به وجد می آورد از جمله آنها می توان به پارک شهروند ،مجموعه تفریحی گردشگری تبن، ساحل الپی و … اشاره کرد.  شاید برایتان جالب باشد که بدانید نام قدیمی این شهر قصر کنار بوده است.

مردمی که در شهر کوشکنار  ساکن هستند، مذهب آنها سنی است و به زبان کوشکناری لاری  صحبت می کنند.  همان طور که گفتیم این شهر که در غرب استان هرمزگان واقع شده است متعلق به شهرستان پارسیان است.  در سفر به این منطقه محدودیتی بر سر راهتان وجود ندارد؛ در هر زمان از سال که اراده به سفر بکنید می‌توانید کوشکنار را برای مقصد گردشگری تان انتخاب کنید.

دلایل بسیاری وجود دارد که این منطقه را مناسب برای صفر در همه فصول سال می کنند که از جمله آنها می‌توان به سواحل آفتابی، هوای معتدل آن، جزیره های فراوان، تپه‌های شنی و چشم اندازها و جاذبه های بی نظیر آن اشاره کرد.

ساحل الپی یکی از زیباترین جاذبه‌های کشورمان است.  اگر به دنبال  جاذبه هستید که در آن آرامش پیدا کنید، ساحل الپی بهترین انتخاب برای شماست.اگر از ساحل الپی بازی می‌کنیم غروب آن را از دست ندهید.  همچنین با بازدید از ساحل الپی جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی مانند لاک پشت هایی که تخم گذاری می کنند ماهی های رنگین کمانی را مشاهده خواهید کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6117

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *