امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۸
صفحه نخست | اخبار قشم | رییس هیات کشتی هرمزگان انتخاب شد

رییس هیات کشتی هرمزگان انتخاب شد

منتشر شده در ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۶
کشتی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ مجمع انتخابات هیات کشتی هرمزگان به ریاست محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان و اعضای مجمع درمحل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد و مینا با ۱۵ رای به مدت چهار سال رییس این هیات را برعهده گرفت.

در مجمع انتخابات هیات کشتی هرمزگان ۲ نامزد پست ریاست این هیات بودند که بهروز رضاپور قبل از رای گیری انصراف داد و حسین مینا توانست ۱۵ رای از ۱۷ رای ماخوذه را کسب کند.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در این آیین اظهارداشت: کشتی، ورزش اول ملی و از اهمیت زیادی برخوردار است وباید توجه زیادی به زیرساخت آن شود.

محمود رضا امیاری با تاکید بر شناسایی استعدادهای کشتی افزود: هیات‌های استانی بازوان اداره کل و فدراسیون کشتی برای شناسایی و پرورش استعدادها در مناطق مختلف کشور هستند.

وی با قدردانی از رییس جدید هیات کشتی هرمزگان گفت: رییس هیات با ایجاد هماهنگی با اعضای هیات  و پیشکسوتان برنامه‌های خود را به پیش ببرد.

امیاری با اشاره به حرکت‌های صورت گرفته در هرمزگان، به ظرفیت‌های اقتصادی استان اشاره کردو  افزود: باید از آن‌ها برای گسترش این رشته بهره برد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه رشته کشتی در استان از طرفداران خوبی برخوردار است، افزود: از ۱۳ شهرستان هرمزگان به غیر ازچند شهر رشته در تمامی شهرستان‌های استان فعال است.

امیاری با اشاره به نقش مهم آموزش در توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی تاکیدکرد: انتظار داریم هیات در زمینه برگزاری مسابقه استانی و کشوری و کلاس‌های مربیگری و داوری با فدراسیون تعامل  بیشتر داشته باشد.

مجتبی عامری تا قبل از رای گیری به مدت ۶ ماه سرپرستی این هیئت در استان برعهده داشت.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4168

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *